piątek, 14 lipca 2017

Rzeczy, które mnie inspirują

Z inspiracją tak już jest, że musisz dać się jej rozwinąć. A żeby dać się jej rozwinąć, musisz zostać zainspirowany.
Inspirować, więc może wiele rzeczy.
Każdego też może inspirować coś innego.
Zależy to od poglądów, charakteru czy wyobraźni.
Co inspiruje mnie?

Inni Ludzie
Szczególnie, kiedy rozmawiają. Albo są tajemniczy. Albo są tajemniczy i rozmawiają o tajemniczych rzeczach.
Inspiruje mnie to, jak daleko mogą sięgać nasze myśli. Państwo. Kontynent. Ocean. Ziemia. Kosmos. Wszechświat. A może dalej?
Inspiruje mnie też ile sekretów może kryć się w 7 miliardach głów.


Muzyka
Zawsze, gdy jej słucham wszystko staje się łatwiejsze i ciągłe.
Inspiruje mnie w niej sens ukryty w jej rytmie i słowach. Ile historii tam można znaleźć?

Fotografie i filmy
Inspiruje mnie to w jaki sposób potrafią zatrzymać czas i opowiedzieć historię. Tworzą wspomnienia i sprawiają, że pamiętamy, mimo wszystko.


Ubrania
Lubię patrzeć na różne stylizacje. Inspirują mnie możliwości łączenia różnych stylów i dobierania dodatków. Mam wrażenie, wtedy, że wszystko ma swój porządek i swoje miejsce.

Cytaty
Cytaty zazwyczaj najbardziej ujmująco opisują niektóre rzeczy. Inspiruje mnie zazwyczaj prawda zawarta w nich i to jak tej prawdy nie zauważamy w rzeczywistości. Najlepsze cytaty można
znaleźć tutaj!

Burza
Może to dziwne, ale jest w niej coś takiego, co mnie inspiruje. Mój umysł robi się wtedy bardziej czujny i szybszy. Otwiera się na świat. Po za tym, ile emocji możemy znaleźć w burzy? Wściekłość, smutek, samotność, ekscytacja, cierpliwość czy nawet pogarda.

Stare rzeczy (bardzo stare)
Tak stare jak te w muzeum historii starożytnej. To jednak w nich ukryte są nieznane historie i najgłębiej skrywane sekrety. Na lekcjach uczysz się o cesarzu Oktawianie Auguście i nagle możesz zobaczyć autentyczny kawałek podłogi, po której chodził. Coś co było odległe, nagle jest naprawdę bliskie. W tych rzeczach ukryte są również emocje. Za mnóstwem starych filarów dzieci mogły bawić się w chowanego, a antyczna mozaika mogła być obiektem westchnień starożytnych Rzymian.


Inspiracja to siła napędowa.
Inspiracja daje możliwość bycia twórczym człowiekiem.
Inspiracja to my.

*zdjęcia są wykonane w Berlinie - jeśli chcecie post o tej podróży - piszcie

Komentarze motywują, więc byłoby miło...
Napiszcie co was inspiruje!
Obserwujcie!
Zostawiajcie linki do blogów!
Buźka
-Iga






42 komentarze:

  1. Przepiękny post! Wierzę, że rozkręcisz szybko tego bloga, bo jak narazie idzie ładnie :) Zaobserwowałam - na dobry początek <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry post!
    Mnie przede wszystkim inspirują sytuacje życiowe oraz książki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Także kocham muzykę. Cokolwiek bym nie robiła ona mi zawsze towarzyszy.
    Dałam obs i liczę na to samo :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Dla mnie najbardziej inspirujący są inni ludzie, muzyka, literatura i piękno przyrody :) Życzę dużo wytrwałości i powodzenia w blogowaniu!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) Obserwuję!
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz. Jest to takie intrygujące, aż chce się czytać dalej.
    Też uwielbiam burze, dla mnie są po prostu piękne. Mnie jeszcze inspirują gwiazdy. Lubię na nie patrzeć nocą.
    Zapraszam!
    Fanfiction - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

  6. Prawda jest taka, że we wszystkim znaleźć możemy inspirację :D

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sie inspirowa a najbardziej cytatami. Fajnie piszesz ;)
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post, I really inspired from your post. Thanks for sharing, xoxo
    Viator Coupons

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już ktoś wyżej napisał, wszystkim można się zainspirować tak na prawdę :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszędzie można znaleźć coś inspirującego :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A myślałam, że tylko mnie inspiruje burza (i deszcz) :D Poza tym liczę także na muzykę, która jest otchłanią pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muzyka to zdecydowanie świetna inspiracja!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że masz swoje inspiracje. Mnie zawsze inspirują wiersze, muzyka, filmy, książki i wiele innych. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej inspirują: fotografie, cytaty, piosenki, ciekawe instagramy oraz tumblr ♥ ciekawy post. Sliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się szukać inspiracji we wszystkim, nawet w tym co nie za bardzo mnie interesuje. Można wpaść na bardzo fajne pomysły. Też dopiero zaczynam - powodzenia w blogowaniu <3

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie inspirują ludzie, piosenki, filmy i cytaty. :)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również inspirują cytaty, ale ze względu na to że pasjonuje się wizażem to uwielbiam przeglądać instagrama i cudotwórczynie pięknych makijaży :) Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. we wszystkim można dostrzec inspiracje ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Również znajduje inspiracje w cytatach :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotografie i ubrania mnie najbardziej inspirują ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne podpisy do tych inspirujących cię rzeczy! Szczególnie ten o ludziach-max inspirujący!:)
    Jestem jak najbardziej za postem z Berlina!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też inspiruje wiele rzeczy, które tutaj wypisałaś, choć siłę musimy znaleźć sami w sobie;-)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Muzyka jest idealna, na inspiracje i poprawienie humoru :)

    qoldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny post! :) Mnie też inspirują inni ludzie, ale też filmy i programy obejrzane w TV, zdjęcia ciekawych rzeczy i miejsc, książki. W zasadzie to wszystko może stać się inspiracją, trzeba to tylko dostrzec. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to ujęłaś :)
    Na prawdę cudowny post.
    Inspiracją jest otaczający nas świat.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #12
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ludzie mnie chyba najbardziej inspirują! :)

    xxPozdrawiam, zostaję na dłużej <3

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Na dobrą sprawę wszystko morze nas zainspirować
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie zawsze inspirowała seriale i zdjęcia. Fajne z tego pozostają wspomnienia ;)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnuie insprują ludzie - codzienne sytuacje, w ktorych przyszlo im się znaleźć.
    Poza tym, literatura, muzyka i podróże.

    OdpowiedzUsuń
  32. z całą pewnością uda Ci się rozkręcić tego bloga, jak na razie- jest świetnie :) mnie inspiruje wszystko co widzę :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buziaczki!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post! Co mnie inspiruje? hmmm z pewnością są to inni ludzie, zdjęcia, muzyka. Coś, co pcha mnie do przodu i jednocześnie motywuje do działania. ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post! thanks for sharing, Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo konkretny post, dla mnie osobiście największą inspiracją jest muzyka i inni ludzie
    Super blog, obserwuję i zapraszam do mnie, pisze własna książkę i potrzebuję Twojego zdania! <3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post :)
    I'm following you :)
    Visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, cytaty i zdjęcia i muzyka i ludzie. Mnóstwo rzeczy!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdziwiłam się, że kogoś może inspirować burza, jednak po przeczytaniu stwierdziłam, że bardzo dobra inspiracja! Mnie inspiruje muzyka. Najczęściej inspiruje mnie muzyka Seleny, zwłaszcza te najnowsze piosenki. Oprócz tego ubrania, tumblr oraz inne blogi na bloggerze:)

    Twój blog zapowiada się świetnie, obserwuję.

    Pozdrawiam.
    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawda. Każdego może co innego inspirować. Mnie inspiruje muzyka i cytaty.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że większość rzeczy mamy podobnych. Mnie również inspirują cytaty, muzyka, ludzie, fotografie i filmy. Z nich zawsze da się coś wynieść. Potem przydaję mi się to do pisania postów.
    Bardzo zaciekawił mnie fakt, że inspiruje Cię burza. Uczucia w niej zawarte. Ekscytacja. Intrygujące to jest, naprawdę.
    Muszę przyznać, że masz bardzo fajny styl pisania. Mam nadzieję, że zajrzę jeszcze tu nie raz i kto wie może zostawię obserwacje ;)
    Piękne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń

Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)